Meklēšanas rezultāti
-
Lai veiktu korektu teritoriālu datu ievākšanu apstrādi un salīdzināšanu, ir nepieciešama teritorijas klasifikācija. Tāpēc EUROSTAT ir izstrādājusi metodoloģiju, kā noteikt pilsētas, piepilsētas, lauku teritorijas ar mērķi, lai tās varētu starptautiski...
-
Deklarācijā par Artura Krišjāņa Kariņa vadītā Ministru kabineta iecerēto darbību[1] vispārējās izglītības jomā viens no prioritārajiem darbības virzieniem ir izglītības kvalitāte, pieejamība un konkurētspēja. Attiecīgi Valdības rīcības plāna[2] 122.1....
-
Ogres novadam ir tiesības un pienākums veidot vispārējās vidējās izglītības sistēmu novadā, kuras vispārējās vidējās izglītības iestādes piedāvā mūsdienīgu un kvalitatīvu izglītības pieredzi. Šo pienākumu un tiesības nosaka gan ārējie normatīvie akti,...
-
2022. gada 17. septembrī Ministru kabinets apstiprināja informatīvo ziņojumu "Par pedagogu darba slodzes līdzsvarošanu un likmes paaugstināšanu" (22-TA-2747), kas aizstāj šo tiesību akta projektu. Savukārt augstākās izglītības jomā Izglītības un...
-
Latvijas meži aizņem 3,412 miljonus hektāru un klāj 53% valsts teritorijas. Pēdējā desmitgadē vidēji ik gadu Latvijas mežos tiek iegūti ap 11 miljoniem m3 koksnes. Tas ir mazāk, nekā dabiskais pieaugums, tāpēc Latvijas mežsaimniecību var raksturot kā...
-
Uz vispārizglītojošās iestādēm attiecas vai attieksies Ministru kabineta noteikumi, kuros ir noteikti kvantitatīvie kritēriji, pēc kuriem tiks (ne)veikta pedagogu darba samaksas finansēšana. Ministru kabineta noteikumi Nr. 583 “Kritēriji un kārtība,...
-
Centrālā statistikas pārvalde publicējusi datus par pastāvīgo iedzīvotāju skaitu pēc dzimuma un vecuma statistiskajos reģionos, republikas pilsētās, novados, novadu pilsētās, pagastos, ciemos un Rīgas apkaimēs (atbilstoši robežām 2019. gada sākumā)....
-
2017./2018. mācību gada centralizēto eksāmenu rezultātu analīzes mērķis ir sniegt ieskatu par vidusskolu centralizēto eksāmenu rezultātiem vispārējās izglītības iestādēs, kas ļauj pašvaldībām, sabiedrībai, vecākiem un skolēniem novērtēt centralizēto...
-
Datu avots: Dabas aizsardzības pārvalde Tabulā apkopotas valsts nozīmes īpaši aizsargājamo teritoriju (ĪADT) un mikroliegumu platības hektāros un % no kopējās administratīvi teritoriālās vienības. Aprēķināta arī kopējā mikroliegumu un ĪADT platība...
-
Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2017./2018. m.g. analīzi. Valsts izglītības satura centra datiem pievienota piederība pašvaldībām, mazākajām teritorijas...
-
Informācija Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2017./2018. m.g. analīzi. Valsts izglītības satura centra datiem pievienota piederība pašvaldībām, mazākajām...
-
Visnotaļ nesen Centrālā statistikas pārvalde publicēja datus par pastāvīgo iedzīvotāju skaitu pēc dzimuma un vecuma statistiskajos reģionos, republikas pilsētās, novados, novadu pilsētās, pagastos, ciemos un Rīgas apkaimēs (atbilstoši robežām 2018....
-
Izglītība un zinātnes ministrija (IZM) meklē risinājumus, kā optimizēt skolu tīklu (izvietojumu) Latvijā, kā rezultātā ir tapis pētījumus “Optimālā vispārējās izglītības iestāžu tīkla modeļa izveide Latvijā”. Šo pētījumu izstrādājis SIA “Karšu...
-
Pētījuma mērķis ir sniegt ieskatu par vidusskolu centralizēto eksāmenu rezultātiem vispārējās izglītības iestādēs, kas ļauj pašvaldībām, sabiedrībai, vecākiem un skolēniem novērtēt centralizēto eksāmenu rezultātu dažādos griezumos, pašvaldībām pieņemt...
-
Informācijas avots: Valsts izglītības satura centrs: http://visc.gov.lv/vispizglitiba/eksameni/statistika/2017/ Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2016./2017....
-
Informācija Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2016./2017. m.g. analīzi. Valsts izglītības satura centra datiem pievienota piederība pašvaldībām, mazākajām...
-
Pētījuma mērķis ir sniegt ieskatu par vidusskolu centralizēto eksāmenu rezultātiem vispārējās izglītības iestādēs, kas ļauj pašvaldībām, sabiedrībai, vecākiem un skolēniem novērtēt izglītības kvalitāti skolās, pašvaldībām pieņemt lēmumus, vērtējot...
-
Piedāvātais modelis ir projekta “Lietpratīga pārvaldība un Latvijas pašvaldību veiktspējas uzlabošana” pirmā etapa noslēguma dokuments. Iepazīstoties ar Norvēģijas Pašvaldību asociācijas un Polijas Pilsētu savienības pieredzi,...
-
Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2015./2016. m.g. analīzi. Valsts izglītības satura centra datiem pievienota piederība pašvaldībām, mazākajām teritorijas...