A13 |
Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) |
Valsts galvenais autoceļš |
0,7-13,4 |
12.7 |
1 |
1 |
|
150 |
12 700 000 |
8.4690041025064 |
A2 |
Rīga–Sigulda–Igaunijas robeža (Veclaicene) |
Valsts galvenais autoceļš |
77,8-88,1 |
10.3 |
1 |
1 |
2018-2019.gadā tiek realizēts ceļa pārbūves projekts posmā no 88,1 km (Rīdzene) līdz 95,2 km (Bērzkrogs). Pirms dažiem gadiem tika realizēts pārbūves projekts posmā no Līgatnes līdz P20 (pagrieziens uz Cēsīm). Šogad ir pabeigti Kaķupītes caurtekas pārbūve |
228.7 |
10 300 000 |
4.5034800635994 |
P10 |
Inčukalns–Ropaži–Ikšķile |
Valsts reģionālais autoceļš |
31-41 |
10 |
1 |
1 |
Stipri bojāts ceļa segums, "Latvijas Valsts ceļi" ir izstrādāts būvprojekts |
39.6 |
10 000 000 |
25.197845315478 |
P103 |
Dobele–Bauska |
Valsts reģionālais autoceļš |
48,61-58,35;
62,57-65,96;
2,7-14 |
24.43 |
3 |
2 |
Šis ceļa posms ir bijis katastrofāls kā ziemā tā vasarā ir perodi, kad nevar vispār izbraukt dažos posmos. Ceļa posms savieno Salacgrīvu (novada centrs) ar Korģenes ciem. Kursē satiksmes autobuss un skolas autobusi. Pārvietojsas strādājošie cilvēki uz Sa |
67.8 |
24 430 000 |
36.039450986118 |
P104 |
Tukums–Auce–Lietuvas robeža (Vītiņi) |
Valsts reģionālais autoceļš |
27,6-34,8;
35-39,3;
Viļņi-Vaski |
22.5 |
3 |
2 |
Ceļa segums sabrucis, bedfrīšu veidošanās;
Asfalta segums sliktā stāvoklī,
ceļa posms ar intensīvu satiksmi
(skolēnu pārvadājumu maršruti,
satiksmes autobusu maršruti,
tūristu autobusu maršruts uz rundāles pili, ceļs pa kuru pašvaldības teritorijā es |
65.4 |
22 500 000 |
34.418737871927 |
P105 |
Butnāri–Saldus–Ezere |
Valsts reģionālais autoceļš |
18,3-37,21 |
18.91 |
1 |
1 |
Segums ir stipri bojāts, liela autotransporta intensivitāte , savienojums ar novada centru. Nepieciešama segas pārbūve uzņēmējdarbības, iedzīvotāju mobilitātes , pakalpojumu nodrošināšanai |
35.6 |
18 910 000 |
53.114995544104 |
P107 |
Skrunda–Ezere |
Valsts reģionālais autoceļš |
1,69-3,1 |
1.41 |
1 |
1 |
Nodrošina reģionālo mobilitāti, uzņēmēdarbību. Avārijas posms |
36.5 |
1 410 000 |
3.8602374330976 |
P109 |
Kandava–Saldus |
Valsts reģionālais autoceļš |
29,9-37;
4,9-13,042 |
15.242 |
2 |
2 |
Asfalta segums nolietojies, nepieciešama virsmas apstrāde vai seguma atjaunošana. Minētais ceļš tiek izmantots skolēnu pārvadāšanai un uzņēmējdarbības nodrošināšanai, kā arī nokļūšanai uz attīstības centru;
Uz reģionālā autoceļa P74 ir palielinājusies sma |
49.6 |
15 242 000 |
30.720967097023 |
P11 |
Kocēni–Limbaži–Tūja |
Valsts reģionālais autoceļš |
27,8-36,358 |
8.558 |
1 |
1 |
|
55.6 |
8 558 000 |
15.392432138635 |
P113 |
Grobiņa–Bārta–Rucava |
Valsts reģionālais autoceļš |
Šūķene-Lankuti |
10 |
1 |
1 |
Skolēnu pārvadājumi, uzņēmējdarbības nodrošināšanai |
51.7 |
10 000 000 |
19.333642435689 |
P114 |
Ilmāja-Priekule–Lietuvas robeža (Plūdoņi) |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-17,21;
19,78-38,13;
15,349-17,27 |
35.698 |
3 |
2 |
Grants segums novērtēts ar vērtējumu “slikts”, tajā skaitā posma km 5,928 – 7,486 asfalta segums novērtēts ar vērtējumu “ļoti slikts” un atbilstoši pēdējiem satiksmes skaitīšanas datiem satiksmes intensitāte uz šī autoceļa posma km 0,000 – 15,349 ir 815 t |
35.7 |
35 698 000 |
99.998711163046 |
P116 |
Kuldīga–Skrunda–Embūte |
Valsts reģionālais autoceļš |
15-20;
28,5-29,5;
37,94-39,23;
51,8-61,6 |
17.09 |
4 |
1 |
Nodrošina reģionālo mobilitāti, uzņēmēdarbību. Avārijas posms;
Nodrošina reģionālo mobilitāti, uzņēmēdarbību. Avārijas posms;
Reģionālās mobilitātes, civilās un militārās nozīmes tranzītceļš. Avārijas posms;
Reģionālās mobilitātes, civilās un militārās |
56.7 |
17 090 000 |
30.144464342564 |
P117 |
Skrunda–Aizpute |
Valsts reģionālais autoceļš |
14-22 |
8 |
1 |
1 |
Asfalta segums rada avārijas situācijas posmā Kapši Kazdangas centrs. pārvietojoties pa nekvalitatīvu ceļa segumu un iebraucot bedrē, tiek radīti finansiāli zaudējumi transportlīdzekļa īpašniekam.(Skolēnu autobusi) |
23.9 |
8 000 000 |
33.515321324234 |
P12 |
Limbaži–Salacgrīva |
Valsts reģionālais autoceļš |
Viss posms |
44.11790685 |
2 |
2 |
Loģistikas uzņēmējdarbības uzlabošanai nepieciešama asfalta seguma izbūve. |
44.1 |
44 117 907 |
99.999999983912 |
P120 |
Talsi–Stende–Kuldīga |
Valsts reģionālais autoceļš |
10,91-13,87 |
2.96 |
1 |
1 |
Šī tranzīta iela ir kā transporta koridors starp Ziemeļkurzemi un Dienvidkurzemi. Satiksmes intensitāte ļoti augsta cauru diennakti |
59.8 |
2 960 000 |
4.9517973839166 |
P125 |
Talsi–Dundaga–Mazirbe |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-34 |
34 |
1 |
1 |
Caurteka ir bojāta, ceļš regulāri pārplūst pie Kundziņu grāvja |
54.6 |
34 000 000 |
62.24951146373 |
P126 |
Valdgale–Roja |
Valsts reģionālais autoceļš |
24,3-26,7 |
2.4 |
1 |
1 |
Jāmaina asfaltsegums |
30.3 |
2 400 000 |
7.9278567920064 |
P131 |
Tukums–Ķesterciems–Mērsrags–Kolka |
Valsts reģionālais autoceļš |
104,55-107,05 |
2.5 |
1 |
1 |
A/c jāatjauno grants segums , no ceļa nomalēm jānoņem apaugums |
105.4 |
2 500 000 |
2.3708999910533 |
P135 |
Priekule – Vaiņode |
Valsts reģionālais autoceļš |
0,643-1,99;
5,69-15,97 (Vaiņodes novads) |
11.627 |
2 |
1 |
Avārijas stāvoklis |
16.1 |
11 627 000 |
72.052227673827 |
P14 |
Umurga–Cēsis–Līvi |
Valsts reģionālais autoceļš |
22-34,9 |
12.9 |
1 |
1 |
Ceļš tieši un pastarpināti savieno vairāku esošo novadu administratīvos centrus, atbilstoši pieejamajai informācijai par plānoto novadu reformu savienos Limbažu un Cēsu novada administratīvos centrus. Ceļa posmam no A3 līdz Cēsu pilsētas robežai esošais a |
37.3 |
12 900 000 |
34.562552063907 |
P15 |
Ainaži–Matīši |
Valsts reģionālais autoceļš |
- |
4.31 |
1 |
1 |
Dziļi iesēdumi |
56.9 |
4 310 000 |
7.5786136339514 |
P16 |
Valmiera–Matīši–Mazsalaca |
Valsts reģionālais autoceļš |
0,17-0,52 |
0.35 |
1 |
1 |
Intensīva smago kravu satiksme. Melnais segums saplaisājis, izdrupis. Vairāki pazemes komunikāciju aku vāki zem seguma līmeņa. |
42 |
350 000 |
0.83384939526388 |
P19 |
Ape (Vidzemes šoseja) - Igaunijas robeža |
Valsts reģionālais autoceļš |
1,8 (pilsētas robeža-2,52 (Dzirnavu iela) |
0.72 |
1 |
1 |
Pēc ceļa P19 un Dzirnavu ielas rekonstrukcijas ir palicis nepārbūvēts posms 720m garumā, kas ir sliktā stāvoklī. Tā pilnīgas sabrukšanas gadījumā ir apdraudēta transporta plūsmas nodrošināšana pa ceļu P19 |
3.2 |
720 000 |
22.303363929522 |
P21 |
Rūjiena–Mazsalaca |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-0,6 |
0.6 |
1 |
1 |
Intensīva satiksme. Melnais segums saplaisājis, izdrupis. Nepieciešama virskārtas atjaunošana. |
18.6 |
600 000 |
3.222253267726 |
P23 |
Valka–Vireši |
Valsts reģionālais autoceļš |
32,2-34,5;
24,2-32,2 |
8 |
2 |
1 |
Valkas ND ir pieņēmusi lēmumu ar 01.07.2019 slēgt Ozolu sākumskolu un Zvārtavas pagasta bērnus tuprpmāk vest uz Valkas Jāņa Cimzes ģimnāziju;
Svarīgs ir visa P23 posma no 13.7 - 32.2 km noasfaltēšana, bet apzinoties, ka visam posmam finansējums nebūs piee |
48.4 |
8 000 000 |
16.513854132076 |
P24 |
Smiltene–Valka |
Valsts reģionālais autoceļš |
0,988-15;
15,3 (Vijas upes tilts, Valkas novada robeža)-25,9 (autobusa pietura "Kāsīši") |
24.612 |
2 |
2 |
Ļoti sliktā stāvoklī (LVC informācija). Nepieciešams esošās konstrukcijas remonts nepieciešamajās vietās, kā arī asfalta seguma atjaunošana, nomaļu sakārtošana. |
41 |
24 612 000 |
59.969375382077 |
P27 |
Smiltene–Gulbene |
Valsts reģionālais autoceļš |
43,8-45,6 |
1.8 |
1 |
1 |
Nepieciešama asfalta seguma atjaunošana. Posmā no Robežkalna līdz pagriezienam uz Tirzas staciju, praktiski pilnīgi sabrukusi asfalta nesošā kārta. Lai izbrauktu šo ceļa posmu automašīnas jau brauc pa ceļam blakus esošajiem īpašumiem.Nozīmīgs reģiona ceļa |
61.1 |
1 800 000 |
2.9482314296246 |
P29 |
Rauna–(Vidzemes šoseja)–Drusti–Jaunpiebalga |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-31,8 |
31.8 |
1 |
1 |
No A2 (Rīga-Sigulda-Veclaicene) līdz Jaunpiebalgai. Prioritāri posms no A2 līdz 16 km (Drusti). Atbilstoši satiksmes intensitātei būtu "B" uzturēšanas klase, bet, tā kā ceļš ir ar grants segu, faktiskā uzturēšanas klase "C". |
31.9 |
31 800 000 |
99.825207096148 |
P3 |
Garkalne–Alauksts |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-4 |
4 |
1 |
2 |
Svarīgs ceļš novada uzņēmējdarbības veicināšanai;
VAS LVC pārbūves projekts |
91.8 |
4 000 000 |
4.356798765055 |
P30 |
Cēsis–Vecpiebalga–Madona |
Valsts reģionālais autoceļš |
8-15;
61,1.km (Inķēni)-84,5.km (Madona) |
30.4 |
2 |
2 |
2018.gadā pabeigta pārbūve ceļa posmam no Cēsu pilsētas robežas līdz 8,02 km. Tāpat pēdējos gados ir pārbūvēts ceļa posms no 15 km (Bērzkrogs) līdz Vecpiebalgai. Turpinās pārbūves darbi no Vecpiebalgas Madonas virzienā. Posms no 8,2 km līdz km tika pārbū |
82.7 |
30 400 000 |
36.772041818986 |
P31 |
Ērgļi–Drabeši |
Valsts reģionālais autoceļš |
31,9-52,3 |
20.4 |
1 |
1 |
No P3 (Garkalne-Alauksts) līdz A2 (Rīga-Sigulda-Veclaicene). Prioritāri posms no 43,0 km (Ģikši) līdz 52,3 km. Atbilstoši satiksmes intensitātei būtu "B" uzturēšanas klase, bet, tā kā lielākā daļa ceļa ir ar grants segu, faktiskā uzturēšanas klase "C". |
51.9 |
20 400 000 |
39.293137078637 |
P32 |
Augšlīgatne–Skrīveri |
Valsts reģionālais autoceļš |
71,271-74,7 |
3.429 |
1 |
1 |
Slikts grants segums |
74.8 |
3 429 000 |
4.5816908709164 |
P33 |
Ērgļi–Jaunpiebalga–Saliņkrogs |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-18;
53,56-56,73 |
3.17 |
2 |
2 |
Autoceļš kļuvis par reģionālas nozīmes ceļu, kurš caur Ranku, Jaunpiebalgu, Vecpiebalgu, Inešiem, Jumurdu un Ērgļiem savieno autoceļu P27 (Smiltene - Gulbene) ar autoceļu P4 (Rīga - Ērgļi). Arī Ērgļu novadam šī ir viena no prioritātēm. Ceļa posma sakārtoš |
60.1 |
3 170 000 |
5.2708821861187 |
P35 |
Gulbene–Balvi–Viļaka–Krievijas robeža (Vientuļi) |
Valsts reģionālais autoceļš |
17,59-32,466;
35,603-44,562 |
23.84 |
2 |
1 |
Ceļš ļoti sliktā stāvoklī, asfalts ir nolietojis |
64.4 |
23 840 000 |
37.044005942203 |
P37 |
Pļaviņas (Gostiņi)–Madona–Gulbene |
Valsts reģionālais autoceļš |
42,8.km (Madona)-52,1.km (Cesvaines nov. robeža);
60,4.km (Cesvaines nov. robeža)-70,1.km (Gulbenes nov. robeža);
7,4.km (Aiviekste)-38,8.km (Madona) |
50.4 |
3 |
1 |
Esošais asfaltbetona segums ir sliktā tehniskā stāvoklī. |
86.7 |
50 400 000 |
58.140172433027 |
P38 |
Cesvaine–Velēna |
Valsts reģionālais autoceļš |
25,99 posmā Tirza-Lizums-30,64 |
4.65 |
1 |
1 |
Nepieciešama asfalta seguma izbūve. Esošais grants ceļš rudeņos un pavasaros praktiski neizbraucams. Uzņēmējdarbībai nozīmīgs ceļa posms.Ikdienā notiek skolēnu pārvadājumi. |
36.6 |
4 650 000 |
12.69145741528 |
P4 |
Rīga–Ērgļi |
Valsts reģionālais autoceļš |
5,7-7,67;
10-10,4;
- |
13.37 |
3 |
2 |
Pa Valsts autoceļu P4 Rīgā iebrauc un no Rīgas izbrauc nepārtraukta automašīnu plūsma gan rīta, gan vakara stundās un ļoti intensīva - pārējā laikā. Dreiliņu ciemā, uzreiz aiz Lubānas apļa Valsts autoceļš ir šaurs un bez iespējām pārvietoties gājējiem vai |
93.5 |
13 370 000 |
14.29531882509 |
P41 |
Alūksne–Liepna |
Valsts reģionālais autoceļš |
9-33,018 |
24.018 |
1 |
1 |
Posms savieno apdzīvotas vietas Maliena - Mālupe. Izglītības iestāžu reorganizācijas rezultātā, skolēni no Mālupes un Malienas pagastiem, apmeklē vai plānots apmeklēt izglītības iestādes Liepnā vai Alūksnē. Izglītības iestāžu reorganizācijas rezultātā, sk |
30.6 |
24 018 000 |
78.57401932 |
P44 |
Ilzene–Līzespasts |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-2,8 |
2.8 |
1 |
1 |
Slēgta Ilzenes pamatskola Jaunzemos. Skolēni apmeklē izglītības iestādes Strautiņos vai Alūksnē |
21.8 |
2 800 000 |
12.86398441 |
P46 |
Dubļeva–Cērpene |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-22,79 |
22.79 |
1 |
1 |
Ceļš ļoti sliktā stāvoklī, asfalts ir nolietojis; pavasarī un rudenī grūti izbraucams, skolēnu autobusa maršruts, pārāk ilgs laiks jāpavada ceļa uz skolu |
22.8 |
22 790 000 |
100 |
P47 |
Balvi–Kapūne |
Valsts reģionālais autoceļš |
1,3-2;
7,6-22,6 |
15.7 |
2 |
2 |
Segums ir bojāts;
Pavasaros un rudeņos atsevišķi ceļa posmi ir neizbraucami, ūdens krājas uz ceļa virsmas, netiek atbilstoši novadīts, nav atbilstošas grants seguma kārtas, uz ceļa seguma regulāri veidojas bedres. pēdējos gados atseviķos posmos veikti gr |
22.6 |
15 700 000 |
69.335061562172 |
P48 |
Kārsava–Tilža–Dubļukalns |
Valsts reģionālais autoceļš |
6,55-18,86;
21,5-27,42;
27,42-39,2 |
24.09 |
3 |
2 |
Lai būtiski uzlabotu iedzīvotāju dzīves apstākļus, nepieciešams veikt grants seguma atputekļošanu ar dubulto virsmas apstrādi;
Grants segums ir nolietojies;
Uz asfalta seguma ir izveidojušās daudz dziļu bedru, kas apgrūtina visa veida transportlīdzekļu pā |
47.2 |
24 090 000 |
51.008673843251 |
P49 |
Kārsava–Ludza–Ezernieki |
Valsts reģionālais autoceļš |
29,39-32,85;
26,4-26,92;
44,94-54,1;
62,8-75,7 |
26.04 |
4 |
2 |
Piepilsētas ceļa posms, km 29,39-29,55 pilsētas Latgales iela, pieslēdzas a/c A12, km 29,55-30,70 Martišu ciems, melnais segums būvēts 1986.gadā, sabrucis. Ludza ir pirmā pilsēta Latvijā, kuru šķērso tranzīta maģistrāle uz Krieviju (a/c A12), tai piekļauj |
71.6 |
26 040 000 |
36.351019376876 |
P5 |
Ulbroka–Ogre |
Valsts reģionālais autoceļš |
3,4-5,6 |
2.2 |
1 |
1 |
gājēju un velosipēdistu drošību ļoti intensīvās satiksmes valsts ceļa posmā. |
25.5 |
2 200 000 |
8.630427283044 |
P50 |
Kārsava–Krievijas robeža (Aizgārša) |
Valsts reģionālais autoceļš |
10,8-14,07 |
3.2 |
1 |
1 |
Nesakārtota ūdens atvades sistēma mainīgos klimatiskos apstākļos traucē un kavē uzņēmējdarbību. |
15.1 |
3 200 000 |
21.136369733822 |
P52 |
Ploski-Zilupe-Šķaune-Ezernieki |
Valsts reģionālais autoceļš |
0,55-1,83;
4,23-5,16;
30,44-37,13;
37,13-59,24;
59,24-60,02 |
8.9 |
5 |
2 |
Pievadceļš Zilupei, melnais segums būvēts 1984.gadā, sabrucis. Pieslēgums a/c A12, līdz LV robežai 7 km, pirmā pierobežas pilsēta Latvijā. A12 ceļa turpinājums Krievijā - federālais a/c M9 "Baltija";
Melnais segums būvēts 1969.gadā, sabrucis. Ieviests aiz |
57.6 |
8 900 000 |
15.442487734026 |
P53 |
Duči–Limbaži |
Valsts reģionālais autoceļš |
18,35-26,15 |
7.8 |
1 |
1 |
|
25.9 |
7 800 000 |
30.131434266635 |
P55 |
Rēzekne–Dagda |
Valsts reģionālais autoceļš |
18,9-40,6;
37,75-43,85;
46,8 48,16 53,16-47,25 48,75 57,395 |
28.38 |
3 |
2 |
Nepieciešams atjaunot melno segumu, jo tas jau ir zaudējis savu nestspēju;
Iesēdumi, bedres, risas asfalta segumā, nepieciešama pārbūve, satiksmes drošības uzlabošana, uzstādot sānu barjeras. Regulāra sabiedriskā transporta kustība;
Iesēdumi, bedres, ris |
55.1 |
28 380 000 |
51.53993102609 |
P56 |
Malta–Kaunata |
Valsts reģionālais autoceļš |
0,45-18,1 |
17.65 |
1 |
1 |
Grants posms, bet ceļu būtu nepieciešams rekonstruēt uz atjaunot visā garumā (26.9 km). Savieno novada attīstības centrus Malta, Kaunata. |
27 |
17 650 000 |
65.401618026322 |
P59 |
Viļāni–Ružina–Malta |
Valsts reģionālais autoceļš |
4,1-16,9;
29,1-31,068 |
14.768 |
2 |
1 |
Grants posms. Savieno novada attīstības centru Malta ar Viļāniem. (Iekļauts Valsts autoceļu sakārtošanas programma
2014. – 2020. gadam);
Pašvaldībai piederoša iela. 2019.gadā iekļauta valsts REĢIONĀLO autoceļu maršrutos ietverto pilsētu tranzīta ielu sara |
27.4 |
14 768 000 |
53.837232005275 |
P60 |
Dagda–Aglona |
Valsts reģionālais autoceļš |
13-15,38 |
2.38 |
1 |
1 |
Iesēdumi, risas asfalta segumā, regulāra sabiedriskā transporta kustība. Nepieciešama seguma atjaunošana. |
34.1 |
2 380 000 |
6.9845039664534 |
P61 |
Krāslava–Dagda |
Valsts reģionālais autoceļš |
25,29-28,07 |
2.78 |
1 |
1 |
Segums zaudējis nestspēju, iesēdumi, risas, regulara sabiedriskā transporta kustība. Nepieciešama pārbūve. |
31 |
2 780 000 |
8.9604009153583 |
P62 |
Krāslava–Preiļi–Madona |
Valsts reģionālais autoceļš |
30,56-33,9 |
3.34 |
1 |
1 |
Iesēdumi, bojāts asfaltbetona segums, paaugstinātas nomales |
137.8 |
3 340 000 |
2.4233644942439 |
P64 |
Višķi–Nīcgale |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-27,3 |
27.3 |
1 |
1 |
Posmi avārijas stāvoklī |
31.5 |
27 300 000 |
86.751484667906 |
P68 |
Daugavpils–Skrudaliena–Baltkrievijas robeža (Silene) |
Valsts reģionālais autoceļš |
7,84-21;
21-29,15 |
8.15 |
2 |
1 |
Sliktā tehniskā stāvoklī |
26.5 |
8 150 000 |
30.778020739526 |
P69 |
Skrudaliena–Kaplava–Krāslava |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-10,3 |
10.3 |
1 |
1 |
Posmi avārijas stāvoklī |
33.4 |
10 300 000 |
30.851018142763 |
P7 |
Ragana–Turaida |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-3,389 |
3.389 |
1 |
1 |
|
10 |
3 389 000 |
33.8191339988 |
P70 |
Svente–Lietuvas robeža (Subate) |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-8,2 |
8.2 |
1 |
1 |
Posmi avārijas stāvoklī |
39.1 |
8 200 000 |
20.983468247367 |
P72 |
Ilūkste (Virsaiši)-Bebrene-Birži |
Valsts reģionālais autoceļš |
Viss posms |
69 |
1 |
2 |
Viens no nozīmīgākajiem reģionālajiem autoceļiem Jēkabpils novadā. Grants posmu asfaltēšana vai divkārtu virsmas apstrāde ir nepieciešama, lai nodrošinātu uzņēmēju vajadzības, iedzīvotāju nokļūšanu līdz pakalpojumu sniegšanas vietai Jēkabpilī un skolēnu p |
68.7 |
69 000 000 |
100 |
P74 |
Siliņi–Aknīste |
Valsts reģionālais autoceļš |
24,023-28,7 |
4.677 |
1 |
1 |
|
27.4 |
4 677 000 |
17.073073615029 |
P75 |
Jēkabpils–Lietuvas robeža (Nereta) |
Valsts reģionālais autoceļš |
22,924-47,44 |
24.516 |
1 |
1 |
Ceļš sabrukšanas stadijā. |
53 |
24 516 000 |
46.238943668354 |
P77 |
Ventspils - Dundaga |
Valsts reģionālais autoceļš |
9-13;
14-16;
18-19,5;
21,3-22;
30-43,6 |
21.8 |
5 |
2 |
Ceļs kritiskā stāvokli;
Pa autoceļu kursē sabiedriskais transports, skolēnu autobuss, nodrošina iedzīvotāju mobilitāti, apgādi ar precēm un pakalpojumiem, kravas autotransports (reģionā atrodas 5 grants karjeri), kokvedēji no mežizstrādes vietām uz Vents |
49.8 |
21 800 000 |
43.782585492348 |
P79 |
Koknese–Ērgļi |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-5,3 |
5.3 |
1 |
1 |
Galvenā Kokneses pagasta iela-autoceļš, nodots pašvaldībai 2018.gadā, B uzturēšanas klases a.c. ļoti svarīgs kopējai satiksmes nodrošināšanai Kokneses un blakus esošo pagastu iedzīvotājiem. Valsts autoceļš, kas ir galvenā pārbvietošanās iespēja nokļūšanai |
38.2 |
5 300 000 |
13.880922995968 |
P8 |
Inciems–Sigulda–Ķegums |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-19 |
19 |
1 |
2 |
Ceļs ar izsistām bedrēm asfaltā, ārzemnieku pirmais iespaids par ES autoceļiem;
Valsts autoceļa P8 Inciems-Sigulda-Ķegums un P4 Rīga-Ērgļi krustojums Suntažu pagasta centrā, nepieciešama krustojuma pārbūve. Krustojums konfigurācijas dēļ ir nepārskatāms, ļ |
74 |
19 000 000 |
25.668579801859 |
P82 |
Jaunkalsnava–Lubāna |
Valsts reģionālais autoceļš |
15,6.km (Ļaudona)-23,8.km (krustojums ar P62) |
8.2 |
1 |
1 |
Esošais autoceļs ar grants segumu ir sliktā tehniskā stāvoklī. Šo ceļu izmanto Ļaudonas pagasta iedzīvotāji, lai nokļūtu uz Madonas pilsētu. Ļaudona ir vienīgais pagasta centrs novadā, kurš nav savienots ar novada centru ar melno segumu. |
55.1 |
8 200 000 |
14.86916318832 |
P84 |
Madona–Varakļāni |
Valsts reģionālais autoceļš |
0,00.km (Madona)-32,30.km (Varakļānu nov. robeža) |
32.3 |
1 |
1 |
Esošais asfaltbetona segums ir sliktā tehniskā stāvoklī. |
46.8 |
32 300 000 |
68.992477381073 |
P85 |
Rīgas HES–Jaunjelgava |
Valsts reģionālais autoceļš |
8,7-16,2 |
7.5 |
1 |
1 |
Ceļa sega ir sliktā tehniskā stāvoklī, bedraina un ar iesēdumiem un risām. Augsta satiksmes intensitāte ar lielu kravas automašīnu īpatsvaru. Autoceļš ir sabiesdriskā transporta un skolēnu pārvadājumu maršrutā. |
56.9 |
7 500 000 |
13.190717278585 |
P88 |
Bauska–Linde |
Valsts reģionālais autoceļš |
32-34,6 |
2.6 |
1 |
1 |
Ceļs ved caur Vecumnieku centru ,garām bērnu dārzam ,nepieciešama ietve |
51.1 |
2 600 000 |
5.0892814772116 |
P89 |
Ķekava–Skaistkalne |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-2 |
2 |
1 |
1 |
Ceļa sega ir sliktā tehniskā stāvoklī, bedraina un ar iesēdumiem un risām. Augsta satiksmes intensitāte ar lielu kravas automašīnu īpatsvaru. Autoceļš ir sabiesdriskā transporta un skolēnu pārvadājumu maršrutā. |
55.9 |
2 000 000 |
3.5797178586046 |
P9 |
Ragana–Limbaži |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-37,13 |
37.13 |
1 |
1 |
|
37.6 |
37 130 000 |
98.829273381783 |
P90 |
Rīgas HES–Pulkarne |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-2,193 |
2.193 |
1 |
1 |
Ceļa sega ir sliktā tehniskā stāvoklī, bedraina un ar iesēdumiem un risām. Augsta satiksmes intensitāte ar lielu kravas automašīnu īpatsvaru. |
2.2 |
2 193 000 |
99.968957559082 |
P92 |
Iecava–Stelpe |
Valsts reģionālais autoceļš |
22,1-24,6 |
2.5 |
1 |
1 |
Ceļs iet caur apdzīvotu vietu, ceļa malā atrodas skola, starptautiskas nozīmes mototrase |
24.4 |
2 500 000 |
10.242682252866 |
P94 |
Jelgava–Staļģene–Code |
Valsts reģionālais autoceļš |
0-7 |
7 |
1 |
1 |
Skolēnu un sabiedriskais transports |
34.2 |
7 000 000 |
20.470848936647 |
P96 |
Pūri–Auce–Grīvaiši |
Valsts reģionālais autoceļš |
48-78,1;
12-26,6;
4,9-12 |
51.6 |
3 |
2 |
Grants segums faktiski sabrucis, nolietojies, nepieciešama ūdens atvades grāvju atjaunošana, seguma maiņa uz ar saistvielām saistītu segumu iedzīvotāju mobilitātes , pakalpojumu nodrošināšanai(t.sk. virziens Lietuvas robeža-Jelgava-Rīga);
Ceļa segums sap |
74.7 |
51 600 000 |
69.070752992945 |
V1067 |
Dalbe–Jaunpēternieki–Palejas |
Valsts vietējais autoceļš |
3,76-4,06 |
0.3 |
1 |
1 |
Skolēnu autobusu maršruts |
4.8 |
30 000 |
6.2347915199046 |
V1115 |
Vītiņi–Vadakste |
Valsts vietējais autoceļš |
8,5-15,7 |
7.2 |
1 |
1 |
Sliktā ceļa stāvokļa dēļ apgrūtināti sabiedriskā transporta, skolēnu pārvadājumi rudeņos, ziemā, pavasaros.Tā kā Vadalstes pagastā medicīniskā parūpe nav pieejama, tiek izmantots medicīniskās aprūpes un citu pakalpojumu saņemšanai Auces pilsētā.Nepiecieš |
15.7 |
720 000 |
45.934386188939 |
V1116 |
Auce–Vadakste |
Valsts vietējais autoceļš |
8,6-14,9 |
6.3 |
1 |
1 |
Autoceļam Vadakstes pagasta teritorijā veikta lietus ūdens atvades sakārtošana būtiski uzlabojot ceļa kvalitāti. Autoceļš Auces novada teritorijā ļoti sliktā stāvoklī, nepieciešama lietus ūdens atvades sakārtošana, seguma atjaunošana nodrošinot iedzīvot |
13.4 |
630 000 |
46.933186606976 |
V1120 |
Lielauce–Bejas |
Valsts vietējais autoceļš |
- |
10.3 |
1 |
1 |
Ceļa segums nolietojies (lietus laikā neizbraucams). Tiek izmantots lauksaimniecības, mežsaimniecības un rūpniecības produkcijas pārvadājumiem uz Lietuvas republiku, skolēnu pārvadājumiem un iedzīvotāju nokļūšanai līdz attīstības centram.(Posmā no Stūru c |
19.1 |
1 030 000 |
53.870054676859 |
V1152 |
Bērzi–Brocēnu stacija |
Valsts vietējais autoceļš |
- |
2.2 |
1 |
1 |
Ceļa segums nolietojies (lietus laikā neizbraucams). Tiek izmantots cementa rūpnīcas izejmateriālu piegādei, skolēnu pārvadājumiem un iedzīvotāju nokļūšanai līdz attīstības centram (Posmā no pagrieziena uz mālu raktuvēm līdz asfalta segumam) |
6.4 |
220 000 |
34.287003733362 |
V1160 |
Ezere–Vadakste |
Valsts vietējais autoceļš |
3-10 |
7 |
1 |
1 |
Segums stipri bojāts, nepieciešama vismaz virsmas apstrāde uzņēmējdarbības,iedzīvotāju mobilitātes , pakalpojumu nodrošināšanai |
24.7 |
700 000 |
28.292777258245 |
V1162 |
Saldus–Kūdras |
Valsts vietējais autoceļš |
0-8,3 |
8.3 |
1 |
1 |
Asfaltbetona segums sabrucis. Notiek intensīva smagu kravu pārvadāšana (regulāras kaļķakmens kravas uz cementa rūpnīcu Brocēnos). Nepieciešama ceļa pārbūve uzņēmējdarbības,iedzīvotāju mobilitātes , pakalpojumu nodrošināšanai |
18.5 |
830 000 |
44.793820838777 |
V1171 |
Zirņi–Airītes |
Valsts vietējais autoceļš |
0-4,2 |
4.2 |
1 |
1 |
Segums nolietojies, nepieciešama ūdens novades grāvju atjaunošana, ceļa klātnes dilumkārtas atjaunošana iedzīvotāju mobilitātes nodrošināšanai |
5.3 |
420 000 |
79.963201247675 |
V1175 |
Jaunauce–Vadakste |
Valsts vietējais autoceļš |
0-5 |
5 |
1 |
1 |
Grants segums faktiski sabrucis, nolietojies, nepieciešama ūdens novades grāvju atjaunošana, ceļa klātnes dilumkārtas atjaunošana iedzīvotāju mobilitātes , pakalpojumu nodrošināšanai |
9.8 |
500 000 |
51.101398094154 |
V1178 |
Ēvarži–Dubaskrogs |
Valsts vietējais autoceļš |
3,5-6,2 |
2.7 |
1 |
1 |
Nepieciešama segas atjaunošana. Skolēnu pārvadāšanas maršruts. Pavasaros un rudeņos grants segas nestspēja ļoti slikta. |
6.1 |
270 000 |
44.125928909662 |
V1192 |
Apriķi–Cīrava–Medze |
Valsts vietējais autoceļš |
no Cīravas -līdz Apriķiem |
11 |
1 |
1 |
Virskārtas sen vairs nav, liels ceļmalu apaugums (ceļš kā grāvis), nepieciešama ceļa seguma maiņa (tas ir seļš uz Skolu!!!!) |
36 |
1 100 000 |
30.542325174573 |
V1194 |
Lankas–Cīrava–Turaidas |
Valsts vietējais autoceļš |
no Cīravas -P111 |
10 |
1 |
1 |
Ceļš netur slodzi, pamatā brauc transports ar ļoti smagām kravām, caur mežu un tālāk caur Cīravas asfaltu, asfalts jau kritiskā stāvoklī! |
16.2 |
1 000 000 |
61.918604096514 |
V1195 |
Cīrava–Vecpils–Stroķi |
Valsts vietējais autoceļš |
7-13 |
6 |
1 |
1 |
1) nolietojies grants seguma; 2) grāvju neesamība |
22.4 |
600 000 |
26.813160511557 |
V1199 |
Aizpute–Saka |
Valsts vietējais autoceļš |
13,04-31,51 |
18.01 |
1 |
2 |
Skolēnu maršruts; iesēdums,smilts parādīšanas uz braucamās ceļa daļas |
29.9 |
1 801 000 |
60.142175210926 |
V1220 |
Nīca–Ječi–Peši |
Valsts vietējais autoceļš |
- |
18.438 |
1 |
1 |
Nepieciešama melnā segumam kārtas atjaunošana visā ceļa garumā |
18.4 |
1 843 800 |
99.999204948408 |
V1221 |
Rucava–Pape |
Valsts vietējais autoceļš |
no p113-līdz Līgupes |
7 |
1 |
1 |
Skolēnu pārvadājumi, uzņēmējdarbības nodrošināšanai (īpaši tūrisma sezonā) |
11.3 |
700 000 |
62.110654610622 |
V1222 |
Nīca–Otaņķi–Grobiņa |
Valsts vietējais autoceļš |
- |
25.288 |
1 |
1 |
Nepieciešama melnā segumam kārtas atjaunošana visā ceļa garumā |
25.3 |
2 528 800 |
99.996891053011 |
V123 |
Ārciems–Puikule–Urga–Braslava |
Valsts vietējais autoceļš |
16,619-22,537 |
5.918 |
1 |
1 |
Izmanto pašvaldības transports skolnieku pārvadāšanai,lauksaimniecības tehnika, mežistrādes, (rudeņos pavasaros praktiski neizbraucams) |
22.1 |
591 800 |
26.734527422489 |
V1231 |
Klampji–Jūrmalciems |
Valsts vietējais autoceļš |
- |
7.675 |
1 |
1 |
Nepieciešama melnā segumam kārtas atjaunošana visā ceļa garumā |
7.7 |
767 500 |
99.999620580361 |
V124 |
Vēveri–Lāči–Rezgaļi |
Valsts vietējais autoceļš |
0-5 |
5 |
1 |
1 |
Virskārtas atjaunošana |
5.5 |
500 000 |
90.942878990455 |
V1265 |
Basi–Apriķi |
Valsts vietējais autoceļš |
9-14 |
5 |
1 |
1 |
Iesēdums,smilts parādīšanas uz braucamās ceļa daļas |
14.4 |
500 000 |
34.719647302827 |
V1269 |
Alsunga–Tērande–Ziras |
Valsts vietējais autoceļš |
0-7 |
7 |
1 |
1 |
Ceļa segums nolietojies. Ikdienā kursē sabiedriskais transports. |
28.1 |
700 000 |
24.880617701954 |
V128 |
Straupe–Lēdurga–Vidriži–Skulte |
Valsts vietējais autoceļš |
22,063-28,81 |
6.747 |
1 |
1 |
|
34.4 |
674 700 |
19.6137222157 |
V1289 |
Ķikuri–Alsunga |
Valsts vietējais autoceļš |
18-24,2 |
6.2 |
1 |
1 |
Virskārta nolietojusies. Pārvadā skolēnus. Vasarā intensīva satiksme ar tūristiem uz Zvirgzdu ezeru un pie tā esošajiem viesu namiem. Visos gadalaikos Alsungas novada DA daļas un Kuldīgas novada Gudenieku pagasta savienojums ar Kuldīgu. |
27 |
620 000 |
22.968664308147 |
V1298 |
Gaiķi–Kabile |
Valsts vietējais autoceļš |
0-3,1 |
3.1 |
1 |
1 |
Ceļš ir sliktā stāvoklī, ir nepieciešams veikt remontu un atputekļošanas pasākumu. Minētais ceļš nodrošina Satiķu ciema uzņēmēju un iedzīvotāju mobilitāti un nokļūšanu uz attīstības centru. |
19.8 |
310 000 |
15.657342194267 |
V1367 |
Dundaga–Ģipka |
Valsts vietējais autoceļš |
0-5,1 |
5.1 |
1 |
1 |
Jāmaina asfaltsegums |
21.5 |
510 000 |
23.675291217692 |
V1371 |
Ģibzde–Dundaga |
Valsts vietējais autoceļš |
0-6 |
6 |
1 |
1 |
Slikts grants segums |
12.3 |
600 000 |
48.666881407048 |
V1401 |
Stende–Lauciene–Mērsrags |
Valsts vietējais autoceļš |
30,659-308; 37,502-49,357 |
17.504 |
2 |
2 |
Autoceļam nepieciešams melnais segums. Šo autoceļu ļoti izmanto smagā tehnika, kas ved kravas no un uz Mērsraga ostu. Autoceļa grants segumā veidojas risas. Pavasaros novērojama ceļa rūgšana un izsistas lielas bedres. Autoceļa līkumos nepārredzamība,(apm |
47.4 |
1 750 400 |
36.939814280461 |
V1402 |
Stende–Sabile–Pūces |
Valsts vietējais autoceļš |
11,366-15,726 |
4.36 |
1 |
1 |
Pavasarī un rudenī grūti izbraucams, skolēnu autobusa maršruts, pārāk ilgs laiks jāpavada ceļa uz skolu |
17.2 |
436 000 |
25.308876337559 |
V1405 |
Talsi–Lībagi |
Valsts vietējais autoceļš |
2,051-4,959 |
2.908 |
1 |
1 |
|
6.2 |
290 800 |
47.010151567943 |
V1436 |
Brīvnieki–Dzirciems–Jēči |
Valsts vietējais autoceļš |
0-3 |
3 |
1 |
1 |
Posms Mālpils novada teritorijā, nepieciešama asfalta seguma atjaunošana un kvalitatīva ceļa uzturēšana. Ikdienā notiek intensīva satikmes, kursē arī sabiedriskais tranports. Autoceļš uz Rīgu. |
21.9 |
300 000 |
13.686686525252 |
V1450 |
Lancenieki–Džūkste–Lestene |
Valsts vietējais autoceļš |
0-7,53 |
7.53 |
1 |
1 |
Intensīvas satiksmes rezultatā grantētā ceļa posma segumā veidojas bedres, kā arī mainīgos laika apstākļos, tas prasa papildus līdzkeļus labošanas darbiem. Šī posma noklāšana ar melno segumu savienos, nesen izbūvēto a/c Tukums - Kuldīga un Kandavas pilsēt |
14.6 |
753 000 |
51.63160070426 |
V1451 |
Irbes–Džūkste |
Valsts vietējais autoceļš |
0,085-5,04 |
4.19 |
1 |
1 |
Intensīva satiksme izmanto zemnieki un pienotava, brauc smagā tehnika no grants karjerām |
5.1 |
419 000 |
82.622995226766 |
V1452 |
Džūkste–Irlava–Jaunsāti |
Valsts vietējais autoceļš |
caurtekas nomaiņa a/c 0.5.km - |
0.5 |
1 |
1 |
Sabrucis asfalta segums. Ceļš ir intensīvi izmantots satiksmei starp Jaunpils un Tukuma novadiem. Pa to pārvietojas tūristi no Lietuvas. No Degoles karjeriem smagais transports ved materiālus, kā arī LVM ved baļķu kravas. |
30.9 |
50 000 |
1.6187247479919 |
V1455 |
Ozolpils–Degole |
Valsts vietējais autoceļš |
0-10,4 |
10.4 |
1 |
1 |
Asfalta segums sliktā stāvoklī,
ceļa posms ar intensīvu satiksmi
(skolēnu pārvadājumu maršruti,
satiksmes autobusu maršruti,
tūristu autobusu maršruts uz rundāles pili, ceļs pa kuru pašvaldības teritorijā esošie uzņēmēji nogādā lauksaimniecības produk |
10.7 |
1 040 000 |
97.443053610627 |
V1479 |
Kraujas–Godiņi |
Valsts vietējais autoceļš |
0-2 |
2 |
1 |
1 |
Autoceļš tiek izmantots nokļūšanai uz vietējās nozīmes reģionālo centru Balvu pilsētu. Tāpat autoceļu izmanto pacientu nogādāšanai uz veselības iestādēm Balvu un Gulbenes slimnīcā. Būtiski ceļa remonti šajā ceļa posmā nav bijuši desmitiem gadu, ceļš nav m |
2 |
200 000 |
99.180534587272 |
V1481 |
Jaunmokas–Sloklejas |
Valsts vietējais autoceļš |
0-3,9 |
3.9 |
1 |
1 |
Posms Mālpils novada teritorijā, nepieciešama asfalta seguma atjaunošana un kvalitatīva ceļa uzturēšana. Šo ceļu intensīvi izmanto lielākais novada eksporta uzņēmums- SIA KVIST (vairāk kā 670 darba vietas), ikdienā notiek intensīva satiksme, kursē sabied |
3.9 |
390 000 |
99.297986630039 |
V1482 |
Pievedceļš Raudas pansionātam |
Valsts vietējais autoceļš |
0-2,5 |
2.5 |
1 |
1 |
Šis ir tuvākais ceļš no Matkules uz Sabili,kas nav izmantojams savas sliktās kvalitātes dēļ. |
2.6 |
250 000 |
95.063343568948 |
V1488 |
Sēme–Kaive |
Valsts vietējais autoceļš |
0-4,3 |
4.3 |
1 |
1 |
Ceļs savieno divus reģionālos autoceļus P3un P8. Nepieciešama asfalta seguma atjaunošana un kvalitatīva ceļa uzturēšana. Autoceļš uz Rīgu |
4.3 |
430 000 |
99.558679919448 |
V163 |
Mazsalaca–Staicele |
Valsts vietējais autoceļš |
0-22,68 |
22.68 |
1 |
2 |
Intensīva satiksme. Grants segumā ļoti ātri veidojas bedres šķērviļņi. Nepieciešama asfaltēšana;
"Ziemeļu stīgas" pēdējais nepabeigtais posms ar aktīvu loģistikas nozīmi mežsaimniecībā, lauksaimniecībā un tirdzniecībai |
22.7 |
2 268 000 |
99.999300870756 |
V164 |
Igaunijas robeža (Ramata)–Mazsalaca–Vilzēni–Dikļi |
Valsts vietējais autoceļš |
Viss posms |
50.357 |
1 |
3 |
Intensīva smago kravu satiksme. Melnais segums saplaisājis, izdrupis. Iesēdumi. Nepieciešana virskārtas atjaunošana;
Izmanto sabiedriskais transports, pašvaldības transports skolēnu pārvadāšanai,lielgabarīta transports,lauksaimniecības tehnika, mežistrāde |
50.4 |
5 035 700 |
99.998063714576 |
V165 |
Matīši–Braslava |
Valsts vietējais autoceļš |
0-3,864 |
3.864 |
1 |
1 |
Izmanto lielgabarīta tehnika -lauksaimniecība |
3.8 |
386 400 |
100 |
V166 |
Valmiera–Dikļi–Augstroze |
Valsts vietējais autoceļš |
6,6-17,9 |
11.3 |
1 |
1 |
Nepieciešama asfaltbetona seguma izbūve. |
34.3 |
1 130 000 |
32.967175528322 |
V170 |
Igaunijas robeža–Virķēni–Rūjiena |
Valsts vietējais autoceļš |
13-25,17 |
12.17 |
1 |
2 |
|
25.1 |
1 217 000 |
48.43138579 |
V171 |
Krogzemji–Sēļi–Rūjiena |
Valsts vietējais autoceļš |
14,1-24,113 |
10.013 |
1 |
2 |
|
24.1 |
1 001 300 |
41.49451718 |
V172 |
Ozoli–Ipiķi |
Valsts vietējais autoceļš |
0-7,83 |
7.83 |
1 |
1 |
|
7.8 |
783 000 |
100 |
V173 |
Virķēni–Meizakila |
Valsts vietējais autoceļš |
0-22,331 |
22.331 |
1 |
1 |
|
22.7 |
2 233 100 |
100 |
V174 |
Viadukts–Rūjienas stacija–Dzirnavas |
Valsts vietējais autoceļš |
2,2-8,78 |
6.58 |
1 |
1 |
|
8.7 |
658 000 |
75.372491063255 |
V175 |
Rūjiena–Igaunijas robeža |
Valsts vietējais autoceļš |
1,2-2,299 |
1.099 |
1 |
1 |
|
10.2 |
109 900 |
10.76856671 |
V176 |
Sīļi–Igaunijas robeža |
Valsts vietējais autoceļš |
7,2-9,73 |
2.53 |
1 |
1 |
Ceļu visticamāk vairāk par 50% no smagās satiksmes nesastāda VAS „Latvijas valsts meži’’ tehnika, bet perspektīvā A/S “Latvijas valsts meži” varētu apsvērt pārņemt šo ceļu. |
9.4 |
253 000 |
26.89870526 |
V177 |
Ķoņi–Lode–Arakste |
Valsts vietējais autoceļš |
2,3-10,234 |
7.934 |
1 |
1 |
|
10.2 |
793 400 |
77.51153231 |
V179 |
Naukšēni–Apsītes |
Valsts vietējais autoceļš |
0-5,41 |
4.67 |
1 |
1 |
|
5.4 |
467 000 |
86.399211459728 |
V179 |
Naukšēni–Apsītes |
Valsts vietējais autoceļš |
0-5,41 |
5.41 |
1 |
1 |
|
5.4 |
541 000 |
100 |
V18 |
Pievedceļš Olainei |
Valsts vietējais autoceļš |
0-0,35 |
0.35 |
1 |
1 |
Ļoti slikts tehniskais stāvoklis. Savieno novada administratīvo centru - Olaines pilsētu ar Valsts galveno autoceļu A8. Autoceļš nodrošina piekļūšanu svarīgiem valsts nozīmes objektiem - lieliem ražošanas uzņēmumiem, cietumam. Satiksmes intensitāte tuvu 1 |
0.4 |
35 000 |
83.428431962207 |
V180 |
Naukšēni - Piksāri - Veckārķi |
Valsts vietējais autoceļš |
2,18-8,74 |
6.56 |
1 |
1 |
|
19.8 |
656 000 |
33.185591933881 |
V187 |
Valmiera–Rauna |
Valsts vietējais autoceļš |
3,6-28,9 |
25.3 |
1 |
2 |
Atbilstoši satiksmes intensitātei būtu "B" uzturēšanas klase, bet, tā kā ceļš ir ar grants segu, faktiskā uzturēšanas klase "C", vitāli svarīga autoceļa asfaltēšana;
Nepieciešams uzklāt asfalta segumu, jo ikdienā tiek pārvadāti skolēni uz Kauguru pamatsko |
25.2 |
2 530 000 |
100 |
V188 |
Dūķeri–Kocēni–Ķiene |
Valsts vietējais autoceļš |
0-3,15 |
3.15 |
1 |
1 |
Ceļš ar grants segumu, ceļa malā privātmāju apbūve, kas paplašinās. Izmantoto Bērzaines, Zilākalna pagasta iedzīvotāju, lai nokļūtu uz A3 šoseju. Nepieciešama asfaltbetona seguma izbūve. |
23.1 |
315 000 |
13.64567552421 |
V190 |
Brieži–Vaidava–Druļi–Baužu ezers |
Valsts vietējais autoceļš |
3,4-4,152;
5,772-6,7;
7,252-8,723 |
3.148 |
3 |
1 |
Grants seguma atjaunošana un profila veidošana. |
14.1 |
314 800 |
22.281349220981 |
V193 |
Matīši–Bērzaine–Rubene |
Valsts vietējais autoceļš |
10,6-13 |
2.4 |
1 |
1 |
Apauguma noņemšana, grāvju tīrīšana, virskārtas atjaunošana, profila izveidošana. |
25.3 |
240 000 |
9.5047208659827 |
V196 |
Valmiera–Brenguļi–Bikseja |
Valsts vietējais autoceļš |
4,2-8,9 |
4.7 |
1 |
1 |
Nepieciešams uzklāt asfalta segumu, jo iedzīvotāji ikdienā dodas uz Brenguļiem, Trikātu un Valmieru, lauksaimnieki brauc uz VAKS ar lielu kopējo masu, kas ļoti sabojā grants autoceļa segumu. |
20.9 |
470 000 |
22.511714206807 |
V201 |
Virķēni–Veccelmi |
Valsts vietējais autoceļš |
0-4,28 |
4.28 |
1 |
1 |
|
4.3 |
428 000 |
100 |
V202 |
Naukšēni–Doles |
Valsts vietējais autoceļš |
2,5-6,87 |
4.37 |
1 |
1 |
|
6.8 |
437 000 |
64.164327486258 |
V203 |
Veseri–Valdaine |
Valsts vietējais autoceļš |
0-0,532 |
0.532 |
1 |
1 |
Ceļu visticamāk vairāk par 50% no smagās satiksmes nesastāda VAS „Latvijas valsts meži’’ tehnika, bet perspektīvā A/S “Latvijas valsts meži” varētu apsvērt pārņemt šo ceļu. |
0.4 |
532 000 |
100 |
V204 |
Senči–Jeru skola |
Valsts vietējais autoceļš |
0-1,02 |
1.02 |
1 |
1 |
|
1 |
102 000 |
100 |
V205 |
Andricēni–Nurmi |
Valsts vietējais autoceļš |
0-6,04 |
6.04 |
1 |
1 |
|
6.1 |
604 000 |
98.999007577544 |
V206 |
Krustiņi–Ārgaļi |
Valsts vietējais autoceļš |
0-10,08 |
10.08 |
1 |
1 |
|
10.1 |
1 008 000 |
100 |
V212 |
Rubene–Virši |
Valsts vietējais autoceļš |
3,43-4,11 |
0.68 |
1 |
1 |
Grants segumu, privātmāju apbūve, intensīvi izmantots, nepieciešama divkāršas virsmas apstrāde jeb seguma atputekļošana. |
6.3 |
68 000 |
10.785222174897 |
V213 |
Valmiera–Mujāni |
Valsts vietējais autoceļš |
8,1-9,5 |
1.4 |
1 |
1 |
Grants segums, intensīvi izmantots, turpināt ceļa divkāršo virsmas apstrādi. |
6.7 |
140 000 |
21.036016414818 |
V234 |
Smiltene–Rauna |
Valsts vietējais autoceļš |
2,59-14,89 |
12.3 |
1 |
1 |
Ceļš ir sliktā stāvoklī, bedrains (rodas satiksmei bīstamās jeb avārijas bedres), nepieciešams arī nomales sakārtot. |
19.8 |
1 230 000 |
62.155014015543 |
V235 |
Lembis–Drusti–Vecpiebalga |
Valsts vietējais autoceļš |
0-5,5 |
5.5 |
1 |
1 |
Svarīgs ceļa posms, ar lielu noslodzi ikdienā - daudz iedzīvotāji, skolēnu pārvadājumi, vairāki ražojošie uzņēmēji, tūristi, K.Skalbes memoriālais muzejs, Rīgas psihiatrijas un narkoloģijas centra filiāle u.c. Nepieciešama grants ceļa dubltā virsmas apstr |
45.3 |
550 000 |
12.132262023983 |
V236 |
Valka–Pedele–Ērģeme |
Valsts vietējais autoceļš |
2,89-13,395 |
10.505 |
1 |
1 |
Ikdienas izmanto Pedeles, "Bērzezara", Omuļu iedzīvotāji nokļūšanai uz darbu, bērnu atvešanai uz PII uz skolu un atpakaļ, kā arī vairāki lielie novada l/s uzņēmumi |
10.5 |
1 050 500 |
99.661812637781 |
V237 |
Ērģeme–Turna–Daksti |
Valsts vietējais autoceļš |
0-12,45 |
12.45 |
1 |
1 |
Ikdienā ceļu izmanto Turnas iedzīvotāji nokļūšanai uz Darbu, skolu, PII, kā arī 10 Valkas novada uzņēmumi |
12.5 |
1 245 000 |
99.50998475276 |
V259 |
Ausekļi–Burga |
Valsts vietējais autoceļš |
0-1,3 |
1.3 |
1 |
1 |
Šo ceļa posmu ikdienas izmanto lielākais Valkas novada uzņēmums SIA "Vārpas 1", ceļā kvalitāte ir slikta. Tas tika īpaši pabojāts pēdējo divu gadu laikā, kad notika A3/tranzītielas (Rīgas iela iebraucot Valkā) pārbūve un transporta kustība tika novirzīta |
3.6 |
130 000 |
36.432004831944 |
V296 |
Lodes stacija–Jaunrauna–Veselava |
Valsts vietējais autoceļš |
0-13,169 |
13.169 |
1 |
1 |
Ceļam nav seguma, nav ūdens novades. Satiksmes intensitāte diennaktī 2018.g. 384 transporta līdzekļi. Asfaltētais posms no 9,8 - 14,09km ir avārijas stāvoklī. |
13.2 |
1 316 900 |
99.996068810801 |
V299 |
Rauna–Taurene–Abrupe |
Valsts vietējais autoceļš |
13,9-17,87 |
3.97 |
1 |
1 |
Savieno Dzērbenes un Taurenes pagasta centrus, pieslēdzas autoceļam P 30, līdz ar to nodrošina iespēju iedzīvotājiem nokļūt, gan līdz novada, gan tuvākajām pilsētām. Ceļam ir asfaltbetona segums, kas šobrīd ir ļoti sliktā stāvoklī un apdraud autobraucēju |
40.1 |
397 000 |
9.9114102686829 |
V309 |
Katrīna–Leimaņi–Kaive–Aprāni |
Valsts vietējais autoceļš |
13,9-26,1 |
12.2 |
1 |
1 |
Kaives pagasta centra savienojums ar autoceļu P30, kas tālāk dot iespēju nokļūt gan novada centrā, gan tuvākajās pilsētās. Jau 2009.gada ATR solījums bija sakārtot vienu no ceļiem, kas pieved P30, taču tas līdz šim nav izdarīts. Nepieciešama grants ceļa d |
25.1 |
1 220 000 |
48.65798269757 |
V32 |
Dreiliņi–Acones stacija |
Valsts vietējais autoceļš |
0-1,6 |
1.6 |
1 |
1 |
Betona iela nav rekonstruēta kopš tās izbūves, daļai ielas ceļa segums ir Padomju laikos izvietotas Betona plāksnes, kuras ir kritiskā stāvokl |
4.1 |
160 000 |
39.290255218489 |
V321 |
Priekuļi–Jāņmuiža |
Valsts vietējais autoceļš |
0-3,7 |
3.7 |
1 |
1 |
Ceļam nav seguma, nav ūdens novades. Satiksmes intensitāte diennaktī 2018.g. 420 transporta līdzekļi. |
3.7 |
370 000 |
100 |
V323 |
Liepa–Smiltene |
Valsts vietējais autoceļš |
0-33,482 |
33.482 |
1 |
2 |
Ceļam nav seguma, nav ūdens novades. Satiksmes intensitāte diennaktī 2018.g.- no 0 - 5km 441 transp. līdzekļi; no 5 - 33km 602 transp. līdzekļi.;
Atbilstoši satiksmes intensitātei būtu "B" uzturēšanas klase, bet, tā kā ceļš ir ar grants segu, faktiskā uz |
33.5 |
3 348 200 |
99.999008510212 |
V371 |
Vireši–Dūre–Lejasciems |
Valsts vietējais autoceļš |
0,12 (Vireši) -4,92 (Lībukalns) |
4.8 |
1 |
1 |
Grants seguma atjaunošana, sakārtojot ūdens novadi .Ceļš avārijas stāvoklī. Pavasaros un rudeņos tas nav izbraucams. Līdz ar to traucēta uzņēmējdarbība un iedzīvotājiem pakalpojumu saņemšana. |
27.6 |
480 000 |
17.414137719248 |
V372 |
Gaujiena–Lejaskrogs |
Valsts vietējais autoceļš |
0-1,5 |
1.5 |
1 |
1 |
Asfalta segums ir sliktā stāvoklī. Ir saņemti neskaitāmi iedzīvotāju iesniegumu par kustības drošību, ko rada intensīvs šķembu transports uz Igauniju |
8.3 |
150 000 |
18.079965954982 |
V373 |
Gaujiena–Verasskola |
Valsts vietējais autoceļš |
3,635 (Dārzciems)-4,952 (Verasskola) |
1.317 |
1 |
1 |
Ceļš nepieciešams uzņēmējdarbībai, Ražotnes "Very Berry" un dolomīta karjers "Dārzciems 2" |
5.1 |
131 700 |
25.964527806573 |
V386 |
Alūksne–Ziemeri–Veclaicene |
Valsts vietējais autoceļš |
0-17,382 |
17.382 |
1 |
1 |
Ceļš nodrošinās piekļuvi Veselības veicināšanas centram |
17.1 |
1 738 200 |
100 |
V387 |
Tūja–Kantorkrogs |
Valsts vietējais autoceļš |
0-4,1 |
4.1 |
1 |
1 |
Uzņēmējdarbībai nozīmīgs ceļš |
10.1 |
410 000 |
40.46539797 |
V411 |
Velēna–Vireši |
Valsts vietējais autoceļš |
26,0 (Vidaga)-30,6 (ceļš A2) |
4.6 |
1 |
1 |
Asfalta seguma remonts un virsmas apstrāde, caurtekas remonts Vidagā |
30.6 |
460 000 |
15.017675930827 |
V430 |
Tirza–Jaungulbene–Liede |
Valsts vietējais autoceļš |
0,29-2,49 |
2.2 |
1 |
1 |
Nepieciešama melnā seguma izbūve (divkārtas virsmas apstrāde). Esošais gransts segums rudenī un pavasarī ir prakstiski neizbraucams ceļa posms 2,220 km garumā, kas atrodas starp afaltēto ceļu posmiem. Šis ir vienīgais ceļš uz novada un reģiona nozīmes SA |
29 |
220 000 |
7.5749819385764 |
V433 |
Druviena–Lizums |
Valsts vietējais autoceļš |
0,29-10,36 |
10.07 |
1 |
1 |
Nepieciešama grants seguma atjaunošana. Esošais grants segums rudenī un pavasarī praktiski ir neizbraucams.Uzņēmējdarbībai nozīmīgs ceļš. Vienīgais ceļš pa kuru skolēni katru dienu tiek nogādāti uz Lizuma vidusskolu, jo Druvienas pagastā ir slēgta skola |
10.5 |
1 007 000 |
95.849927842773 |
V45 |
Pievedceļš Gaujas tiltam |
Valsts vietējais autoceļš |
0-1,3 |
1.3 |
1 |
1 |
V45 pēc savas intensitātes atbilst reģionālā ceļa statusam un loģiski būtu tādu arī piešķirt, pretējā gadījumā šis posms ar izplūdušo krustojumu ar P1 tā arī var palikt neremontēts. Autovadītāju šo ceļa posmu izmanto, lai nonāktu no reģionālā autoceļa P1 |
1.4 |
130 000 |
95.952012164271 |
V456 |
Vīksna–Gobusala |
Valsts vietējais autoceļš |
0-5,7 |
5.7 |
1 |
1 |
Grants segums ir nolietojies |
5.6 |
570 000 |
100 |
V46 |
Ādaži–Garkalne |
Valsts vietējais autoceļš |
8,4-11,54 |
3.14 |
1 |
1 |
VAS LVC pārbūves projekts |
11 |
314 000 |
28.450329545555 |
V462 |
Kāpessils–Krišjāņi |
Valsts vietējais autoceļš |
0-7,8 |
7.8 |
1 |
1 |
Pagasta teritorijā atrodas grants karjera "Deviņziedu kalns". Darbi turpinās nepārtraukti. Plānotā grants izstrāde apstiprināta līdz pat 2040. gadam. |
7.8 |
780 000 |
100 |
V465 |
Auziņi–Dukuļeva |
Valsts vietējais autoceļš |
5,4-16,7 |
11.3 |
1 |
1 |
Ceļa braucamā daļa ir zemāka nekā grāvji ceļa malā. Lietus periodā ceļš paliek neizbraucams. Uz ceļa braucamās daļas vietām vairs nav grants seguma. |
16.7 |
1 130 000 |
67.658204575889 |
V469 |
Kubuli–Paulāni |
Valsts vietējais autoceļš |
0-7 |
7 |
1 |
1 |
Grants segums ir nolietojies |
7 |
700 000 |
99.358498409166 |
V472 |
Vīksna–Kuprava |
Valsts vietējais autoceļš |
0-10,68 |
10.68 |
1 |
1 |
Grants segums ir nolietojies |
10.7 |
1 068 000 |
100 |
V480 |
Aususala–Breksene |
Valsts vietējais autoceļš |
0-12 |
12 |
1 |
1 |
Nelīdzens, trepe, aizaugušas ceļmalas, vietām ceļš zemāks par lauku, šķīdonī grūti izbrauc |
12 |
1 200 000 |
99.740478701918 |
V489 |
Tilža–Bērzpils |
Valsts vietējais autoceļš |
1-12 |
12 |
1 |
1 |
Autoceļš sliktā stāvoklī.Rudeņos un pavasaros grūti izbraucams. |
20.4 |
1 200 000 |
58.789574079645 |
V490 |
Balvi–Kuprava |
Valsts vietējais autoceļš |
4,5-16,96 |
12.46 |
1 |
1 |
Asfalta segums ir nolietojies |
19 |
1 246 000 |
65.424302055114 |
V493 |
Ruskulova–Bērzpils |
Valsts vietējais autoceļš |
0-12,19 |
12.19 |
1 |
1 |
Nesakārtota ūdens atvades sistēma mainīgos klimatiskos apstākļos traucē un kavē uzņēmējdarbību. |
31.6 |
1 219 000 |
38.607091180104 |
V499 |
Rogovka–Mežvidi–Pušmucova |
Valsts vietējais autoceļš |
11,1-20,01 |
9.99 |
1 |
1 |
Nesakārtota ūdens atvades sistēma mainīgos klimatiskos apstākļos traucē un kavē uzņēmējdarbību. |
27.8 |
999 000 |
35.88020542315 |
V501 |
Ludza–Stiglova–Kārsava |
Valsts vietējais autoceļš |
0-2,7 |
2.7 |
1 |
1 |
Sabrucis melnais segums |
27.6 |
270 000 |
9.7839968736462 |
V505 |
Mērdzene–Goliševa |
Valsts vietējais autoceļš |
0,15-11,1 |
10.95 |
1 |
1 |
Nesakārtota ūdens atvades sistēma mainīgos klimatiskos apstākļos traucē un kavē uzņēmējdarbību. |
12.6 |
1 095 000 |
87.06834012692 |
V508 |
Briģi–Krivanda–Cibla–Seļekova |
Valsts vietējais autoceļš |
33,33-38,45 |
5.12 |
1 |
1 |
Sabrucis melnais segums |
38.4 |
512 000 |
13.324075466282 |
V514 |
Duboviki–Lauderi |
Valsts vietējais autoceļš |
0-6,7 |
6.7 |
1 |
1 |
Ūdens atvades sakārtošana un grants seguma izbūve |
11.6 |
670 000 |
57.809194678151 |
V539 |
Surbeļi–Šķirpāni |
Valsts vietējais autoceļš |
0-4,5 |
4.5 |
1 |
1 |
Ūdens atvades sakārtošana un grants seguma izbūve |
4.5 |
450 000 |
100 |
V560 |
Gaigalava–Kvāpāni–Degumnieki |
Valsts vietējais autoceļš |
14,0.km (krutojums ar V868)-20,4.km (Rēzeknes nov. robeža) |
6.4 |
1 |
1 |
Esošais autoceļs ar grants segumu ir sliktā tehniskā stāvoklī. Tā kā no Rēzeknes novada puses līdz Madonas novada robežai autoceļam ir veikta virsmas apstrāde, tad uzskatam, ka šim posmam arī būtu jāveic virsmas apstrāde. Tas ļautu cilvēkiem, kas brauc vi |
20.2 |
640 000 |
31.728496855628 |
V62 |
Glāznieki–Vatrāne |
Valsts vietējais autoceļš |
- |
6 |
1 |
1 |
Ļoti sen nav atjaunots ceļa segums, atjaunoti grāvji arī tilts pār Mazo Juglu nav remontēts, trūkst ceļa zīmju ,rudeņos un pavasros tiek slēgts smagam transportam un grūti izbraucams.Pieslēdzas pašvaldības ceļi.Skolēnu maršruts. |
10.4 |
600 000 |
57.955361863218 |
V63 |
Vite–Viršukalns |
Valsts vietējais autoceļš |
- |
6 |
1 |
1 |
Posmā no krustojuma ar V920 līdz krustojumam ar P4 ceļa stāvoklis pavasaros un rudeņos ir ļoti slikts, ceļam nav grāvju. Dažās vietās ceļš ir zemāks par blakus esošo teritoriju. |
10.9 |
600 000 |
54.861537351332 |
V65 |
Pādes–Tūžas |
Valsts vietējais autoceļš |
0-1,6 |
1.6 |
1 |
1 |
Pavasarī un rudenī grūti izbraucams, skolēnu autobusa maršruts, pārāk ilgs laiks jāpavada ceļa uz skolu |
1.8 |
160 000 |
90.564295384657 |
V697 |
Marinova-Rauda-Lietuvas robeža |
Valsts vietējais autoceļš |
0-7,55 |
7.55 |
1 |
1 |
Strateģiski nozīmīgs ceļš, kursē skolēnu autobuss, Raudas skola bērniem-bāreņiem, pastnieki, autoveikals, piena savācēji |
7.6 |
755 000 |
99.778436238728 |
V699 |
Bebrene-Šēdere-Gorbunovka |
Valsts vietējais autoceļš |
0-27,55 |
27.55 |
1 |
1 |
• Kursē skolēnu autobuss katru dienu uz mācību iestādēm;
• Kursē sabiedriskais transports no Ilūkstes caur Murovanku, Ilzi uz Bebreni;
• Regulāri brauc piena savācēju autocisternas, lopu pārvadātāji;
• Pastnieki piegādā iedzīvotājiem korespondenci, peses |
27.6 |
2 755 000 |
99.909149862466 |
V700 |
Ilūkste-Šarlote-Lietuvas robeža |
Valsts vietējais autoceļš |
0-14,951 |
14.951 |
1 |
1 |
Strateģiski nozīmīgs ceļš, kursē skolēnu autobuss, Raudas skola bērniem-bāreņiem, pastnieki, autoveikals |
15 |
1 495 100 |
99.994614735047 |
V701 |
Pievedceļš Eglaines stacijai |
Valsts vietējais autoceļš |
0-0,664 |
0.664 |
1 |
1 |
Stratēģiski nozīmīgs valsts ceļš |
0.7 |
66 400 |
99.884144386733 |
V702 |
Ilūkste-Ilze-Vitkušķi |
Valsts vietējais autoceļš |
2,55-16,68 |
14.13 |
1 |
1 |
• Kursē skolēnu autobuss katru dienu uz mācību iestādēm;
• Kursē sabiedriskais transports no Ilūkstes caur Murovanku, Ilzi uz Bebreni;
• Regulāri brauc piena savācēju autocisternas, lopu pārvadātāji;
• Pastnieki piegādā iedzīvotājiem korespondenci, peses |
22.4 |
1 413 000 |
62.952399761853 |
V708 |
Subate–Kaldabruņa–Rīteniškas |
Valsts vietējais autoceļš |
0-11 |
11 |
1 |
1 |
Nav novadgrāvju, aizaugušas ceļmalas, pa šo ceļu tiek veikti skolēnu pārvadājumi, ceļu izmanto ne tikai Ilūkstes novada, bet arī Jēkabpils novada iedzīvotāji |
20.5 |
1 100 000 |
53.742981969556 |
V710 |
Bebrene–Zariņi–Dviete |
Valsts vietējais autoceļš |
0-1,43 |
1.43 |
1 |
1 |
• Kursē skolēnu autobuss katru dienu uz mācību iestādēm;
• Regulāri brauc piena savācēju autocisternas, lopu pārvadātāji;
• Pastnieki piegādā iedzīvotājiem korespondenci, peses izdevumus un pensijas;
• Lauksaimnieki ceļu izmanto nokļūšanai līdz laukiem, l |
10.9 |
143 000 |
13.161684384484 |
V724 |
Pašuliene–Šēdere |
Valsts vietējais autoceļš |
0-5,64 |
5.64 |
1 |
1 |
Strateģiski nozīmīgs ceļš, uzņēmums SIA”LatRosTrans”, medicinīskā palīdzība, kursē skolēnu autobuss |
5.6 |
564 000 |
99.937256835558 |
V773 |
Atašiene–Buntiķi |
Valsts vietējais autoceļš |
0-5,1 |
5.1 |
1 |
1 |
|
5.1 |
510 000 |
99.957207773787 |
V782 |
Jēkabpils–Antūži–Medņi |
Valsts vietējais autoceļš |
0-22,471 |
22.471 |
1 |
1 |
Ceļa segums sliktā stāvoklī, pavasara šķīdoņa laikā neizbraucams |
22.5 |
2 247 100 |
99.997193096317 |
V783 |
Jēkabpils–Dignāja–Ilūkste |
Valsts vietējais autoceļš |
0-7,53;
20,8-26,5;
27,46-36,02;
37,8-42 |
25.99 |
4 |
2 |
1) Pa šo valsts ceļu kursē autoveikali, piena un lopu savākšanas mašīnas, atkritumu savākšanas mašīnas, lauksaimniecības tehnika, kokmateriālu izvešanas mašīnas, traktortehnika, medicīniskās palīdzības mašīnas, ugunsdzēsēju mašīnas, lauksaimniecības produ |
70.3 |
2 599 000 |
36.987485787207 |
V789 |
Krievciems–Varieši–Kūkas–Andrāni |
Valsts vietējais autoceļš |
0-6,6 |
6.6 |
1 |
1 |
Ceļa segums sliktā stāvoklī, pavasara šķīdoņa laikā neizbraucams |
24 |
660 000 |
27.468919708232 |
V794 |
Medņi–Odziena |
Valsts vietējais autoceļš |
0-9,3 |
9.3 |
1 |
1 |
Pa ceļu notiek skolēnu pārvadājumi, kravas transporta kustība, ceļš ir svarīgs transporta kustībai starp Krustpils un Pļaviņu novadiem, ceļa klātne nolietojusies. |
16.1 |
930 000 |
57.732321812914 |
V795 |
Mežāre–Vīpe–Stūrnieki |
Valsts vietējais autoceļš |
0-8,3 |
8.3 |
1 |
1 |
Pa ceļu notiek pasažieru pārva'dajumi, ceļs fiziski nolietojies |
14.5 |
830 000 |
57.128020616179 |
V798 |
Pļaviņas–Uģēres |
Valsts vietējais autoceļš |
10-13,4 |
3.4 |
1 |
1 |
Pa ceļu notiek skolēnu pārvadājumi, kravas transporta kustība, ceļš ir svarīgs transporta kustībai starp Krustpils un Pļaviņu novadiem, ceļa klātne nolietojusies. |
13.3 |
340 000 |
25.607614455823 |
V800 |
Rubeņi–Ancene–Subate |
Valsts vietējais autoceļš |
0-2,5 |
2.5 |
1 |
1 |
Ceļš nepieciešams skolēnu pārvadājumiem. Ancenē atrodas Rubenes pagasta iedzīvotājiem tuvākā pieejamā degvielas uzpildes stacija. Neatliekamie darbi - grants seguma un noteku atjaunošana. |
10.9 |
250 000 |
22.886001426913 |
V801 |
Rubeņi–Dunava |
Valsts vietējais autoceļš |
0-16,8 |
16.8 |
1 |
1 |
Ceļš nodrošina piekļuvi Raiņa muzejam «Tadenava», nepieciešams skolēnu pārvadājumiem uz Rubeņu skolu, jo Dunavas pamatskola ir likvidēta. Neatliekamie darbi - grants seguma un noteku atjaunošana. |
17.6 |
1 680 000 |
95.718437157576 |
V802 |
Medņi–Vagulāni |
Valsts vietējais autoceļš |
0-6,6 |
6.6 |
1 |
1 |
Posmā veidojas izskalojumi in smilšu bedres,plāna seguma virskārta kura tiek bojā. Pa autoceļu kursē sabiedriskais transports, skolēnu autobuss, nodrošina iedzīvotāju mobilitāti, apgādi ar precēm un pakalpojumiem, kravas autotransports (reģionā atrodas 5 |
6.6 |
660 000 |
99.62500544536 |