Izvērstā meklēšana

Periods

Meklēšanas rezultāti

  1. Dažkārt ticība savas idejas pārākumam ir tik liela, ka idejas virzītāji nespēj novērtēt faktus un spītīgi atkārto vienas un tās pašas kļūdas. Tāds bija totalitārās PSRS liktenis, kura centās voluntāri "apsteigt" ASV. Līdzīgas problēmas radās arī...

  2. Piedāvātais modelis ir projekta “Lietpratīga pārvaldība un Latvijas pašvaldību veiktspējas uzlabošana” pirmā etapa noslēguma dokuments. Iepazīstoties ar Norvēģijas Pašvaldību asociācijas un Polijas Pilsētu savienības pieredzi,...

  3. REzultatīvo rādītāju (angl. Performance Indicators) lietošanu paredz daudzos pašvaldības vadības elementos. Šādu rādītāju lietošanu paredz virkne ārējo normat'9ivo aktu, tie nepieciešami ES fondu apguvē un citur. Šeit ievietots Eiropas Padomes ietvaros...

  4. Ideja par uzņēmējdarbības metožu izmantošanu pašvaldībās būs aktuāla vienmēr. Jaunā Publiskā Pārvalde (NPM - New Public Management) guva vislabākos panākumus valstī, kas ir salīdzināma ar Latviju daudzos aspektos. Tāpēc vēl svarīgāk, nekā iepazīties at...

  5. Informācijas avots: RAIM - Iedzīvotāju skaits 2015.g.sākumā PMLP Valsts statisktikas pārskatu kopsavilkums “Pārskati par sociālajiem pakalpojumiem un sociālo palīdzību 2015.gadā” (LM) Ailēs, kurās nav vērtības, pašvaldības nenodrošina šos pakalpojumus....

  6. Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2015./2016. m.g. analīzi. Valsts izglītības satura centra datiem pievienota piederība pašvaldībām, mazākajām teritorijas...

  7. Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2015./2016. m.g. analīzi. Rezultāti apkopoti pa profesionālo un mākslas skolu mācību priekšmetiem pašvaldību griezumā. Dati...

  8. Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2015./2016. m.g. analīzi. Rezultāti apkopoti pa vidusskolu mācību priekšmetiem pašvaldību griezumā. Dati par pašvaldību...

  9. Datu avots: Izdevumi investīcijām, uzturēšanas izdevumi, vispārējie izdevumi no CSP: TR0011 un TRG041. Ministru kabineta noteikumi Nr.173 - Valsts pamatbudžeta valsts autoceļu fonda programmai piešķirto līdzekļu izlietošanas kārtība (Pieņemts:...

  10. Datu avots: Izdevumi investīcijām, uzturēšanas izdevumi, vispārējie izdevumi no CSP: TR0011 un TRG041. Ministru kabineta noteikumi Nr.173 - Valsts pamatbudžeta valsts autoceļu fonda programmai piešķirto līdzekļu izlietošanas kārtība (Pieņemts:...

  11. Līdz šim klimata politika Latvijā ir pamatā veidota un īstenota nacionālā līmenī. Arī siltumnīcas efektu veicinošo gāzu (SEG) emisiju aprēķini ir pieejami par valsti kopumā, bet trūkst informācijas, aprobētas metodikas un prakses vietējā, pašvaldību...

  12. Visbiežāk uz jautājumu, kas ir izglītības kvalitāte – process vai rezultāts, izglītības jomas pētnieki un izglītības procesā iesaistītās puses atbild skaidri un pārliecinoši – abi. Kvalitatīvā un operatīvā vispārējās vidējās izglītības procesu...

  13. Latvijas Pašvaldību savienība sadarbībā ar Vidzemes plānošanas reģionu veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2014./2015. m.g. analīzi. Rezultāti apkopoti pa mācību priekšmetiem pašvaldības...

  14. Ziņojumā ieteikti papildus pasākumiem, kas pielāgoti uz izaugsmi orientētiem MVU visā Latvijā, un lai risinātu ar tirgus nepilnību saistītas problēmas un nodrošinātu piekļuvi finansējumam ar nolūku attīstīt vai izveidot jaunus produktus / tehnoloģijas;...

  15. Latvijas mērķis attiecībā uz ieguldījumiem P&A 2020.gadā ir 1,5% no IKP (sk. attēlu Nr.6). Saskaņā ar pēdējiem pieejamajiem datiem par 2013.gadu Latvijas ieguldījumi R&D sastādīja tikai 0,60% no IKP. Pēdējo gadu mērķa rādītāja vājais progress ir...

  16. Ex ante novērtējums "Daudzdzīvokļu māju energoefektivitātes paaugstināšanas finanšu pieejamības EM par Ex ante novērtējums "Daudzdzīvokļu māju energoefektivitātes paaugstināšanas finanšu pieejamības

  17. Latvijas ekonomika pārkārtojas uz ilgtspējīgu attīstības modeli, kurā viens no valsts ekonomikas attīstības „dzinējspēkiem” ir saražoto produktu un pakalpojumu eksports, spēja konkurēt iekšējos un ārējos produktu tirgos, kā arī būt konkurētspējīgiem...

  18. INNOVATION IMPACTS: MEASUREMENT AND ASSESSMENT The Expert Panel on the Socio-economic Impacts of Innovation Investments Šajā pētījums atspoguļo Kanādas zinātņu akadēmijas Padomes ekspertu grupas locekļu ziņojumus. Šis pētījums tika sagatavots, atbildot...

  19. Pētījumā tika izmantoti trīs instrumenti, lai noskaidrotu, kas notiek banku kreditēšanas jomā. Kopējās tendences, raugoties no banku sistēmas viedokļa, parāda, ka kopš 2008. gada ir būtiski samazinājies izsniegto kredītu apjoms. Tendences ir līdzīgas...

  20. Prezentācija par to, kā attīstīt uzņēmējdarbību ar augsti pievienoto vērtību un attīstīt uzņēmējdarbību sākuma posmā. ES CoR prezidents par inovācijām

Results 21 - 40 of 52
Uz augšu