Izvērstā meklēšana

Periods

Meklēšanas rezultāti

  1. Deklarācijā par Artura Krišjāņa Kariņa vadītā Ministru kabineta iecerēto darbību[1] vispārējās izglītības jomā viens no prioritārajiem darbības virzieniem ir izglītības kvalitāte, pieejamība un konkurētspēja. Attiecīgi Valdības rīcības plāna[2] 122.1....

  2. 2022. gada 17. septembrī Ministru kabinets apstiprināja informatīvo ziņojumu "Par pedagogu darba slodzes līdzsvarošanu un likmes paaugstināšanu" (22-TA-2747), kas aizstāj šo tiesību akta projektu. Savukārt augstākās izglītības jomā Izglītības un...

  3. 2017./2018. mācību gada centralizēto eksāmenu rezultātu analīzes mērķis ir sniegt ieskatu par vidusskolu centralizēto eksāmenu rezultātiem vispārējās izglītības iestādēs, kas ļauj pašvaldībām, sabiedrībai, vecākiem un skolēniem novērtēt centralizēto...

  4. Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2017./2018. m.g. analīzi. Valsts izglītības satura centra datiem pievienota piederība pašvaldībām, mazākajām teritorijas...

  5. Informācija Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2017./2018. m.g. analīzi. Valsts izglītības satura centra datiem pievienota piederība pašvaldībām, mazākajām...

  6. Izglītība un zinātnes ministrija (IZM) meklē risinājumus, kā optimizēt skolu tīklu (izvietojumu) Latvijā, kā rezultātā ir tapis pētījumus “Optimālā vispārējās izglītības iestāžu tīkla modeļa izveide Latvijā”. Šo pētījumu izstrādājis SIA “Karšu...

  7. Pētījuma mērķis ir sniegt ieskatu par vidusskolu centralizēto eksāmenu rezultātiem vispārējās izglītības iestādēs, kas ļauj pašvaldībām, sabiedrībai, vecākiem un skolēniem novērtēt centralizēto eksāmenu rezultātu dažādos griezumos, pašvaldībām pieņemt...

  8. Informācijas avots: Valsts izglītības satura centrs: http://visc.gov.lv/vispizglitiba/eksameni/statistika/2017/ Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2016./2017....

  9. Informācija Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2016./2017. m.g. analīzi. Valsts izglītības satura centra datiem pievienota piederība pašvaldībām, mazākajām...

  10. Informācijas avots: RAIM - Iedzīvotāju skaits 2015.g.sākumā PMLP Valsts statisktikas pārskatu kopsavilkums “Pārskati par sociālajiem pakalpojumiem un sociālo palīdzību 2015.gadā” (LM) Atbildīgais par datiem: Ilze Rudzīte Informācijas avots: RAIM -...

  11. Informācijas avots: RAIM - Iedzīvotāju skaits 2015.g.sākumā PMLP Valsts statisktikas pārskatu kopsavilkums “Pārskati par sociālajiem pakalpojumiem un sociālo palīdzību 2015.gadā” (LM) Ailēs, kurās nav vērtības, pašvaldības nenodrošina šos pakalpojumus....

  12. Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2015./2016. m.g. analīzi. Valsts izglītības satura centra datiem pievienota piederība pašvaldībām, mazākajām teritorijas...

  13. Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2015./2016. m.g. analīzi. Rezultāti apkopoti pa profesionālo un mākslas skolu mācību priekšmetiem pašvaldību griezumā. Dati...

  14. Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2015./2016. m.g. analīzi. Rezultāti apkopoti pa vidusskolu mācību priekšmetiem pašvaldību griezumā. Dati par pašvaldību...

  15. Visbiežāk uz jautājumu, kas ir izglītības kvalitāte – process vai rezultāts, izglītības jomas pētnieki un izglītības procesā iesaistītās puses atbild skaidri un pārliecinoši – abi. Kvalitatīvā un operatīvā vispārējās vidējās izglītības procesu...

  16. Latvijas Pašvaldību savienība sadarbībā ar Vidzemes plānošanas reģionu veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2014./2015. m.g. analīzi. Valsts izglītības satura centra datiem pievienota...

  17. Latvijas Pašvaldību savienība sadarbībā ar Vidzemes plānošanas reģionu veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2014./2015. m.g. analīzi. Rezultāti apkopoti pa mācību priekšmetiem pašvaldības...

  18. Informācijas avots: Valsts izglītības satura centrs: http://visc.gov.lv/vispizglitiba/eksameni/statistika/2015/ Latvijas Pašvaldību savienība sadarbībā ar Vidzemes plānošanas reģionu veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo...

  19. RIS3 in the context of Europe2020 The Role of Universities 1)Latvian RIS3 –a strategy for transformation of economy towards production of higher added value products and services 2)Role of Universities in implementing RIS3 3)Implementation and...

  20. Risināmās problēmas raksturojums Pēc slimību gadījumu statistikas ir palielinājies onkoloģijas saslimšanu skaits, tieši krūšu vēža diagnosticēšanā. Lielākā daļa gadījumu ir vēlu uzstādīta diagnoze. Lauku pagastos dzīvojošās sievietes aizbildinās ar...

Results 1 - 20 of 36
Uz augšu