Izvērstā meklēšana

Periods

Meklēšanas rezultāti

  1. Lai veiktu korektu teritoriālu datu ievākšanu apstrādi un salīdzināšanu, ir nepieciešama teritorijas klasifikācija. Tāpēc EUROSTAT ir izstrādājusi metodoloģiju, kā noteikt pilsētas, piepilsētas, lauku teritorijas ar mērķi, lai tās varētu starptautiski...

  2. Ogres novadam ir tiesības un pienākums veidot vispārējās vidējās izglītības sistēmu novadā, kuras vispārējās vidējās izglītības iestādes piedāvā mūsdienīgu un kvalitatīvu izglītības pieredzi. Šo pienākumu un tiesības nosaka gan ārējie normatīvie akti,...

  3. 2022. gada 17. septembrī Ministru kabinets apstiprināja informatīvo ziņojumu "Par pedagogu darba slodzes līdzsvarošanu un likmes paaugstināšanu" (22-TA-2747), kas aizstāj šo tiesību akta projektu. Savukārt augstākās izglītības jomā Izglītības un...

  4. Uz vispārizglītojošās iestādēm attiecas vai attieksies Ministru kabineta noteikumi, kuros ir noteikti kvantitatīvie kritēriji, pēc kuriem tiks (ne)veikta pedagogu darba samaksas finansēšana. Ministru kabineta noteikumi Nr. 583 “Kritēriji un kārtība,...

  5. 2017./2018. mācību gada centralizēto eksāmenu rezultātu analīzes mērķis ir sniegt ieskatu par vidusskolu centralizēto eksāmenu rezultātiem vispārējās izglītības iestādēs, kas ļauj pašvaldībām, sabiedrībai, vecākiem un skolēniem novērtēt centralizēto...

  6. Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2017./2018. m.g. analīzi. Valsts izglītības satura centra datiem pievienota piederība pašvaldībām, mazākajām teritorijas...

  7. Informācija Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2017./2018. m.g. analīzi. Valsts izglītības satura centra datiem pievienota piederība pašvaldībām, mazākajām...

  8. Izglītība un zinātnes ministrija (IZM) meklē risinājumus, kā optimizēt skolu tīklu (izvietojumu) Latvijā, kā rezultātā ir tapis pētījumus “Optimālā vispārējās izglītības iestāžu tīkla modeļa izveide Latvijā”. Šo pētījumu izstrādājis SIA “Karšu...

  9. Pētījuma mērķis ir sniegt ieskatu par vidusskolu centralizēto eksāmenu rezultātiem vispārējās izglītības iestādēs, kas ļauj pašvaldībām, sabiedrībai, vecākiem un skolēniem novērtēt centralizēto eksāmenu rezultātu dažādos griezumos, pašvaldībām pieņemt...

  10. Informācijas avots: Valsts izglītības satura centrs: http://visc.gov.lv/vispizglitiba/eksameni/statistika/2017/ Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2016./2017....

  11. Informācija Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2016./2017. m.g. analīzi. Valsts izglītības satura centra datiem pievienota piederība pašvaldībām, mazākajām...

  12. Pētījuma mērķis ir sniegt ieskatu par vidusskolu centralizēto eksāmenu rezultātiem vispārējās izglītības iestādēs, kas ļauj pašvaldībām, sabiedrībai, vecākiem un skolēniem novērtēt izglītības kvalitāti skolās, pašvaldībām pieņemt lēmumus, vērtējot...

  13. Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2015./2016. m.g. analīzi. Valsts izglītības satura centra datiem pievienota piederība pašvaldībām, mazākajām teritorijas...

  14. Latvijas Pašvaldību savienība veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2015./2016. m.g. analīzi. Rezultāti apkopoti pa vidusskolu mācību priekšmetiem pašvaldību griezumā. Dati par pašvaldību...

  15. Visbiežāk uz jautājumu, kas ir izglītības kvalitāte – process vai rezultāts, izglītības jomas pētnieki un izglītības procesā iesaistītās puses atbild skaidri un pārliecinoši – abi. Kvalitatīvā un operatīvā vispārējās vidējās izglītības procesu...

  16. Latvijas Pašvaldību savienība sadarbībā ar Vidzemes plānošanas reģionu veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2014./2015. m.g. analīzi. Valsts izglītības satura centra datiem pievienota...

  17. Latvijas Pašvaldību savienība sadarbībā ar Vidzemes plānošanas reģionu veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo izglītību eksāmenu rezultātiem 2014./2015. m.g. analīzi. Rezultāti apkopoti pa mācību priekšmetiem pašvaldības...

  18. Informācijas avots: Valsts izglītības satura centrs: http://visc.gov.lv/vispizglitiba/eksameni/statistika/2015/ Latvijas Pašvaldību savienība sadarbībā ar Vidzemes plānošanas reģionu veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo...

  19. Informācijas avots: Valsts izglītības satura centrs: http://visc.gov.lv/vispizglitiba/eksameni/statistika/2015/ Latvijas Pašvaldību savienība sadarbībā ar Vidzemes plānošanas reģionu veikusi Valsts izglītības satura centra atvērto datu par vispārējo...

Results 1 - 20 of 22
Uz augšu