Tēmas
Jaunākās publikācijas
Vispārējās un profesionālās izglītības iestādes un to paramteri par 2024./2025. mācību gadu
Latvijas izglītības sistēma turpina mainīties, un, lai nodrošinātu pārskatāmu un aktuālu informāciju par vispārējās izglītības iestādēm, esam izveidojuši jaunu kartogrāfisko materiālu par 2024./2025. mācību gadu.
Skolu slēgšanas ietekme uz lauku kopienām Kanādā
Šis pētījums par skolu slēgšanas ietekmi uz lauku kopienām Kanādā izceļ vairākus vairākas negatīvas ietekmes.
Finansēšanas modelis - programma skolā
Finansēšanas modeļa “Programma skolā” mērķis ir nodrošināt, ka katra vispārējās izglītības iestāde saņem finansējumu pedagogu atalgojumam atbilstoši faktiskajām izglītības programmas īstenošanas izmaksām.
Vispārējās izglītības iestādes un to parametri par 2023./2024. mācību gadu
2023. gada 21. novembrī IZM izstrādātais informatīvais ziņojums “KOMPLEKSI RISINĀJUMI AUGSTVĒRTĪGAI IZGLĪTĪBAS NODROŠINĀŠANAI VISPĀRĒJĀ PAMATA UN VIDĒJĀ IZGLĪTĪBĀ: ILGTSPĒJĪGA IZGLĪTĪBAS EKOSISTĒMA UN EFEKTĪVS FINANSĒŠANAS MODELIS” tika pieņemts zināšanai.
Kvantitatīvi kritēriji ilgtspējīga skolu tīkla izveidei
Lai veiktu korektu teritoriālu datu ievākšanu apstrādi un salīdzināšanu, ir nepieciešama teritorijas klasifikācija. Tāpēc EUROSTAT ir izstrādājusi metodoloģiju, kā noteikt pilsētas, piepilsētas, lauku teritorijas ar mērķi, lai tās varētu starptautiski salīdzināt.